24 Mart 2010 Çarşamba

Bu Stres Beni Öldürmez Süründürür.

Ailemizde bir adet vardır asla ama asla su telefon elektirik adsl her ne kadar ödenecek fatura varsa babamdan gizli tutulur. Çünkü ne zaman babamın eline fatura geçse evde kızıl kıyamet kopar yer gök inler.
Ne gerizekalılığımız kalır ne aptallığımız ne andavallı öküzlüğümüz( bu da ne demekse)

İşte bu sabah olan oldu elimi yüzümü yıkamak için lavabodayım postacı gelmiş babamın eline tutuşturmuş faturaları.

Yeni de tarife değiştirmişim 45tllik sınırsız üyeliğimi iki senelik sözleşmeli üyeliğim bittiği için bir yenisiyle değiştirmişim kafam biraz rahatlamış vaziyette ama faturanın kaç tl oldu hakkında hiç bir fikrim yok.

Neyse ben elimi yalap şap yıkadım aceleyle çıktım ki babam açıp okumasın yaygara çıkarmasın. Amma velakin sümüklü böcekten ağır hareketlerim neticesiyle babam açmış, okumuş carlamaya başlamıştı. Bu fatura ne böyleeee dötümü satsam ödeyememm allah belanızı versin lafları gırla gitmekte ki baba bir bakayım faturaya dedim. Demez olaydım bir hışımla yırttı faturayı. Yırttığı gibi de çarpı verdi suratıma.

Nasıl çıldırdım anlatamam size yaaa! Parasını ödeyen biziz ağzımıza sıçan o! Gel de buna uyuz olma yeminle!

Neyse aradım ttnet-müşteri hizmetlerini bana fatura örneği postalayın diyeceğim internet üzerinden inceleyip ne olduğunu öğreneyim istiyorum. Acaba ne babamı bu kadar kızdırmış olabilir diye de kara kara düşünüyorum. Ttnet müşteri hizmetleri numarasını da yazayım bilmeyenler sayemde öğrenmiş olur hem 444 0 375 diğer bir deyişle namı değer 444 0 dsl.
Çalıyor şu an size yardımcı olamamaktayız ardından dıt dıtt dıttt. Tekrar arıyorum yine aynı nakarat tam üç saat telefon başında inekledim diyebilirim.

Sonunda mail attım mail yoluyla cevap geldi faturayı tekrar yollayabilir misiniz falandı filandı derken sağolsunlar gönderdiler. Geç olsun güç olmasın buna da şükretmek gerek.

Faturada Ttnet- gold müzik üyeliğim gözüküyormuş ve +2,54 ve parantez içinde -2,54 yazıyor babam bunu toplamda 5 tl olarak düşününce girdi bize kazık diye basmış şamatayı yaygarayı. Hayır ona yanmıyorum sen okudun bırak ardından ben de okuyayım ne yırtıyorsun!

Hadi yırttın neyse de kahvaltı bile yapamadım senin yüzünden içmek istediğim çay burnumdan geldi yeminle yaa! Zaten elim ayağım titriyor sinirden ev-okul, okul-ev arasında sıkıştım nefes alamıyorum. Niye bu kadar geliyorsun üstüme ne zararım var sana?

Yetmiyor mu sinirini bizden çıkardığın? Sabahtan beri tırnak kemiriyorum ben saçma bir okuma hatan yüzünden.Ya saç kalmadı anasını sattığımın kafasında senin yüzünden.

Eve beş dakika geç geldiğimde bastığın yaygaraları sen gecenin bir yarısında eve geldiğinde biz yapsak acaba ne yaparsın bize? Meşe odunuyla mı döversin yoksa kızılcık sopasıyla mı? Dünyayı sen mi yönetiyorsun babaaaaa??? Ya gerçekten boğuluyorum artık. Nasıl derler naa ta burama kadar geldi (elimle boğazımı işaret ediyorum burda) Te allam sen bana sabır, selamet, akıl, fikir ihsan eyle ben bunlara dayanayım. Sen sonumu hayırlı eyle ki bu çektiklerimi unutayım. Offf ki nee off çekiyorum!

Bu stres beni öldürmez süründürür.

4 yorum :

Neslihan dedi ki...

:(( Sabret canım. Aldırma diyecem ama yapamazsın bunu.

elifin terazisi dedi ki...

Sabır, sabır....

bevren dedi ki...

Allah kolaylık versin :(
Faturalar için de bir tavsiye; telefon, adsl, cep telefonu faturalarını sadece mail yoluyla istiyorum, bana ayrıca fatura göndermeyin diyebiliyorsun. Belki birkaç fatura stresinden bu sayede kurtulabilirsin.

Adsız dedi ki...

????