25 Mart 2010 Perşembe

Bahar Havası

Orhan Veli'nin bir şiiri vardır beni bu güzel havalar mahvetti diye... Duymayan, okumayan yoktur sanırım...
İşte bu güzel bahar havaları insanın içini kıpır kıpır yapıyor değil mi? Dışarda günlük güneşlik bir hava varken insan evin içine sığamıyor kendini dışarıya atıp gezmek tozmak istiyor.
Neyse söze o güzel şiirle devam edelim.
Beni bu güzel havalar mahvetti
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım.
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum.
Şiir yazma hastalığım hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.



Fotoğraflar bahçemizdeki çiçeklerden...

6 yorum :

mehbup dedi ki...

Beni bu havalar mahvetti...

çok güzel bir şiir:)
dışarıda bahar havası var,insanın içi içi kıpır,çok güzelll

elifin terazisi dedi ki...

Her şeye rağmen hayat güzel değil mi? İç kıpırtılarını sevsinler:)

C3Moi dedi ki...

bahardan nefret ediyorum :(

cAt dedi ki...

c3Moi o niye neden sevmiyorsun baharı merak ettim ben şimdi

PAPATYA PRENSES dedi ki...

çiçekler çok güzelll:)

petite dedi ki...

beni de mahvediyo bu havalar,kahrediyo daha doğrusu..
sınavlarımın yaklaşmasına yakın nasıl güzel hava odada çalışıcam moralim bozuluyo.. tam sınavlar bitiyo oh gezicez derken de yağmur falan yağmaya başlar hep, hep böyle güzel kalsa iyi aslında