6 Şubat 2010 Cumartesi

Son Yorum Eklentisi...

Eskiden son yorumlar eklentisini bir site üzerinden eklemiştim bloguma ama genelde hata verip çalışmıyordu ya da çok eski yorumları yeniymiş gibi gösteriyordu. Bu yüzden bir arayış içine girdim ve önüme gayet güzel çalışan bir yazı çıktı kim yazdıysa Rabbim ondan razı olsun.
Yazılan yorumların hangi yazıya geldiğini bulmakta çok zorlanıyordum bu son yorumlar eklentisi gayet kullanışlı size de tavsiye ederim. Nasıl yapıldığına gelirsek işte sırayla yazmaya başlıyorum

Son yorumlarınızın rss adresi şöyle bir şey olacak.

http://sitenizinadı/feeds/comments/default

Bu adresi kopyalayıp kendi sitenizin adı yazan yere kendi sitenizin linkini yazıyorsunuz. Mesela benim blogumun son yorumlar rss'si şöyle

http://bitlipirelibirminikkedi.blogspot.com/feeds/comments/default

Daha sonra kumanda paneli-yerleşim-gadget ekle-içerik takibi-içerik takibi urlsi

Başlığa da son yorumlar yazın işte bittii :D


2 yorum :

SirEvo dedi ki...

Benim sağ panel ufacık olduğundan güzel çıkmadı ama şimdiye kadar gördüğüm en kullanışlı "son yorumlar" eklentisi diyebilirim. Öncekilerde hep salak salak problemler vardı, sağolasın vallaha. :))

cAt dedi ki...

valla benim çok işime yaradı bu son yorumlar eklentisi benim sağ kolon geniş olduğundan iyi de durdu :)