28 Mart 2015 Cumartesi

Benim Şirin Amigurumi Baykuşlarım :)


Can sıkıntısı sen nelere kadirsin...
Amigurumi diye bir şey bundan altı ay öncesine kadar hayatımın yanından bile geçemezdi.
Şimdiyse tüm can sıkıntımı alan tek uğraş oldu.


Bu aralar neredeyse sevdiğim herkese baykuş örüyorum. Sanırım fotoğrafta örmeye başladığım baykuş yedinci baykuşum.

Bakalım daha kaç tane daha amigurumi baykuş öreceğim :)


Bir ara ayrıntılı olarak nasıl yapıldığını anlatan bir post da gireceğim. İlgilenenlere duyrulur.

26 Mart 2015 Perşembe

Diğer Kutusu Mesajı


Diğer kutuma düşen tiplerden birine can sıkıntımla verdiğim cevap. Eyvallah at gibi olabilirim de sana ne at gibiliğimden arkadaşım?!

22 Mart 2015 Pazar

Amigurumi Angry Birds


Amigurumiyle ilgilendiğimi bilen bir öğrencim, "Hocam benim için de Angry Birds örebilir misin" demişti geçenlerde. Hemen zaman bulup örememiştim ama bu hafta son bir deneyeyim şansımı dedim ve sonuçta kırmızı kuşu örmüş oldum. Bakalım sizler ne diyeceksiniz kuşum için. Ayrıca kuşu anahtarlık şeklinde yaptım ki öğrencim rahatlıkla kullanabilsin :)


Düşüncelerinizi yorumda belirtir ve de gelişmeme, ilerleme yardımcı olursanız çok mutlu olurum.




13 Mart 2015 Cuma

Hayat Beni Neden Çok Yoruyorsun???

Çikolata yemeden geçirdiğim bir regl döneminden çıkmak üzreyim ve regl olduğum yetmez gibi bir de kum döküyorum. Böbreklerim ahenkle dans ederek idrar yollarımı enfeksiyon eylemiş halde... Her yanlarım ağrıyor. Dün gece sancıdan iki kez acillik oldum. Biraz serum, biraz iğne, biraz ağrı kesici sabaha merhaba dedim de bu gece ne bok yerim bilemiyorum. Hayat sen beni yalnızken neden bu kadar çok yoruyorsun?!