29 Ekim 2014 Çarşamba

Biraz da şiir... Şizofren İstikamet


Sürekli olarak okuduğum romanları tanıtıyorum ve hiç şiir kitabı tanıtmadığımı fark ettim.
Bu sefer de duyguları harekete geçiren şiirleri barındıran bir kitabı tanıtmak istiyorum.

Kitabın adı:
Şizofren İstikamet

Yazarı:
Seyit Pelitli

Şiir kitabımızın yazarına twitter üzerinden de ulaşabilirsiniz. Twitter adresini de yazayım, belki ulaşmak isteyen olur:


Yazarımız kitabındaki şiirlerin paylaşılmasından mutlu oluyor. Bu yüzden, ben de sizlere o güzel şiirlerden en beğendiğim şiiri yazayım dedim.

Kelimeler Mezarlığı

Zamanın sürgün odalarında ölü bir çığlıktır gece

yara iz'dir kapandığı sanılan
kan delil
ki ömrüm ihtiyaç halinde takasta

bir ölçüsü yok öfkemin fakat kusurlu bulunmuştur kavgalarım

dudağımda korkunç hayat teorileri
ağzım, kaskatı kesilmiş kelimeler mezarlığıdır
kendime tırmanıyorum aralıksız; arsız acılar yokuşu
kim eksik yalnızlığımda
gözlerim kal
terk etme benden evvel bu dramı

durultan duvar önlerinde parçalanmış kafatasları
durultan duvar önlerinde paramparça hayatlar

terk edilmiş mektuplar sandığıdır dizime yatırdığım
aralasam
söz kimde kurur

bir kelimeyim
uzun bir cümle olmaktan vazgeçiyorum hayatlarınızda

..........................................

Bu harika şiirleri okumanız dileklerimle...





2 yorum :

safransarı dedi ki...

Şiir kitabı çıkarmak çok büyük cesaret ister, kutluyorum yazarı..
ben o cesarete ne zaman ulaşacağım çok merak ediyorum :)

Serafina LeGuin dedi ki...

İnşallah en kısa sürede sen de bu cesareti kendinde bulur da bir şiir kitabıyla bizi mutlu edersin :)