8 Eylül 2014 Pazartesi

The Booklist Challenge, ‪#‎bookchallange‬

The Booklist Challenge açıklamam gerekirse meydan okuyacak kişi on tane kitap listeliyor ve sonrasında meydan okuduğu kişiden bu on kitabı okumasını istiyor. Kendisine meydan okunan kişi de kitaplardan birini ya da birkaçını okuyor. Akım bu şekilde devam ediyor.

Bu akım oldukça hoşuma gittiğinden ben de bir on kitap yazayım da birkaç kişiye meydan okuyayım dedim.

İşte yapmış olduğum listem:

1)Mo Yan'dan İri Memeler ve Geniş Kalçalar
2)Dr.David Burns'ten İyi Hissetmek
3) Dostoyevski'den Ecinniler
4)Asude'den Pabucumun Ajanı
5)G.A. Aiken'in Ejder serisinden Ejderin Büyüsü
6)Vefa Vefa Enver'in Bana Prenses Deme!
7)Fatma Fatma Erdek'ten Erken Rüya Zamanlar
8)Laurie Faria Stolarz'dan Mavi
9)Mine Söğüt'ten Deli Kadın Hikayeleri
10) M.Amparo Escandon'dan Esperanza'nın Kutusu


Meydan okuduğum bloggerlar ise

3 yorum :

ot insan dedi ki...

Öyle kuru kuruya meydan okuyorum demekle olmaz bu iş. Bu kitapları ayağıma kadar getirdin de ben mi okumadım :D Nereden bulacağım ben bu kitapları. Bir de başıma yeni icatlar çıkarma.:D

Düello'dan çekiliyorum :D

ot insan dedi ki...

Öyle kuru kuruya meydan okuyorum demekle olmaz bu iş. Bu kitapları ayağıma kadar getirdin de ben mi okumadım :D Nereden bulacağım ben bu kitapları. Bir de başıma yeni icatlar çıkarma.:D

Düello'dan çekiliyorum :D

Serafina LeGuin dedi ki...

Ödlek silaşör :D Senin istediğin kitap olsun, okurum deseydin keşke hıhhhh