4 Eylül 2014 Perşembe

Okumaya Özen Gösterdiğim Bloglar

Sıcak bir İzmir gecesinden iyi akşamlar herkese. Bu mim'i Sade ve Derin blogunun sahibi Deeptone'da gördüm ve ben de yapayım dedim. Hem bu sayede yeni bloglar da keşfedilmiş oluyor.

İlk olarak blogumu açtığım günden beri takip ettiğim harika bir emekli öğretmeni tanıtmak istiyorum sizlere. Benim canım meslektaşım Leylak Dalı :) Bazı günler okuduğu kitaplar hakkında yazar ve bazı günlerse gezdiği gördüğü yerleri... Blogun o kendine has huzurunu yazılanları okurken kesinlikle siz de hissedeceksiniz.

Blog adresi ise : http://leylakdali.blogspot.com.tr/

İkinci olarak -yüz yüze görüşme şansı da bulduğum, aynı şekilde Ayşe Arman'la muhteşem de bir röportaj yapmış kişik (http://www.hurriyet.com.tr/kelebek/hayat/27009085.asp)- Bigay ya da blog adıyla yazacak olursam Kaan Arer, ha Ayşe Arman sevdiğim bloggerin adını karıştırıp da Kaan Arter yazmış. Bu hatası da gözümden kaçmadı.

Kaan'ın nelerle ilgili yazdığına gelecek olursak, kendi cinselliği, aşk yaşamı, sevdiği şeyler, deneyimleri, açıldığı insanların ona karşı takındıkları tavırları diye sıralayabiliriz. Bence okunması gerekler listesine alınmalı.

Kaan'ın blog adresi : http://bigayingunlugu.blogspot.com.tr/

Üçüncü olarak Asortik Krep diyebilirim. Paylaştığı fotoğrafları ve fotoğraflarla süslediği kendine has yazılarıyla yıllardır onu takip etmemi sağlamayı başarmış bir şahsiyet.

Blog adresi: http://asortik-krep.blogspot.com.tr/

Dördüncü kişi ise çatlak arkadaşım Ot insan ya da Topik ya da İnsangillerden :D Neyse bu çatlak şakireyle de reelde tanıştım. Hatta yetmedi gittim bir de evine misafir oldum. Allahı var hürmette kusur etmedi. Güldük geçtik, eğlendik koca bir gün. Ondan öncesinde de Konak, Kızlarağasında harika bir kahve keyfiyle bezeli bir gün de geçirmiştik.

Ne yazdığına gelecek olursak da güncel hayatta karşılaştığı çelişkili durumları kafasında irdeleyip yazıyor hanfendileri. Ha bir de belirtmeliyim ki kendisini başta erkek sanıyordum. Tanışmamıza vesile olan şeyse bana attığı bir tanışma mailiydi. Konuşmaya başlayınca hatun olduğunu anladım ve muhabbet de koyulaşınca aha dedim bu hatun tam benim kafadan :D Kontak kafa, kırık kafa :D

Blog adresi: http://otinsan.blogspot.com.tr/

Beşinciye gelelim. Beşinci gelip de bloguma yorum yazmasaydı sanırım içselliğimden sıyrılıp da o şirin kişiliğin bloguna teşrif dahi edemeyecektim. İyi ki de yorum yazmış da tanışma şansı bulmuşuz :) Ha o yorumu yazan kim mi? Tabii ki de Zamskaaaaa :)

Blog adresi : http://zamskaa.blogspot.com.tr/

Altıncı olarak Halik Kondak diyorum. Hatta bir de ekleme yapıyorum ki blogunu okuduğumdan dahi haberi yok blog sahibinin. Çünkü uzaktan uzaktan yazdıklarını hazmede hazmede okuyorum. Eşcinselliğe bakışı çok iyi irdeleyerek yazıyor. Kime göre normal sınıflanıyor? Bence bir kez daha düşüneceksini bu blogu okurken...

Blog adresi: http://halilkandok.blogspot.com.tr/


Sanırım şimdilik altı blog yeter :)

10 yorum :

deeptone dedi ki...

ne hoş anlatmışsın. zamska çok seviyom ki ben de. ot insan çatlak şakire ha. çok sevdim ne şeker anlatmışsın onu yaa :)

kızlarağası izmir. heeey, istanbulda yaşıyom ama izmir göztepeliyim yaaa. sen ne taraflardasın ki.

istanbulda yaşayan izmirlilere "iztanbullu" deniyoo :)

ot insan dedi ki...

Lan hadi oradan yürü get :D Beni okurmuş! Zilyon kere blog adresin ne diye sormandan belli :D Diğer bloglara da göz attım, etkileyici.

Serafina LeGuin dedi ki...

Göztepe'nin tam karşısındayım. Çiğli'de :D

Zamska dedi ki...

Hey beni de yazmışsın :) bilseydim daha önce yorum yazardım blogu ilk açtığım zamandan beri okuyorum. Hem seni bir arkadaşım bana söyledi. Mutlaka oku dedi. Bir arkadasi vasitasiylami ne ayni ortamda bulunmuş seninle :)

Serafina LeGuin dedi ki...

Oooo inanmıyorum... Geçen sene de Diyarbakır'da öğretmenlik yapan bir arkadaşım yanıma geldiğinde seni okuyan biriyle tanıştım. Selamlarını yolladı sana demişti.

Ay ben mutlu olmayayım da kim mutlu olsun.

O beni sana söyleyen arkadaşına çok teşekkür ederim :)

Kaan Arer dedi ki...

tatlıım çok naziksin. O kadar mutlu oldum ki, artık bulog dünyasında eskidiğimiz için kimse beni tavsiye etmez bilen biliyordur der geçer diye okumaya başladım ay bir ne göreyim ben de tavsiye edilmişim, çocuklar gibi mutlu oldum ya :D

teşekkür ederim. görüşmek üzere diyorum. keşke buralara atansan var yaaa süper olur ;)

Ayrıca sevgili Ot insanı da bulmuşken sitem edeyim artık onu yorumlarım bölümünde hiç göremiyorum, artık kaçtı gitti sanmıştım buralardan ama sana yorum yazmış bakıyorum hıh :D

öptüm ikinizi de ;)

Asortik Krep dedi ki...

Liste süper :) Tanımadıklarım var,atlamışım, keşfetmek için süper bir yazı olmuş. Kendi adıma da teşekkürler :))

Serafina LeGuin dedi ki...

Kaan ot insan cidden uzun süredir ortalarda yoktu. Akıllı bir ara pc adaptörünü mü ne yaktı, sonra ver elini köy deniz tatil kumsal... İnternet alemini unuttu.

Ayrıca okumaktan zevk aldıklarımı yazdım. Yenileri yeni yeni tanıdığımdan daha kesin bir karara varamam ben.

Serafina LeGuin dedi ki...

Asortik Krep ben teşekkür ederim. İyi keşifler :)

Syhn dedi ki...

bilmediklerim var listenin içinde. bana da o blogları gezmek düşer öyleyse ;)