13 Ağustos 2014 Çarşamba

Yardıma İhtiyacım Var

Okuduğum kitapları tanıtmayı seviyorum. Bunun için de genellikle fotoğraflarını çekip yazımla birlikte yayınlıyorum ama bu benim için yeterli olmamaya başladı. Bu yüzden de daha değişik şeyler yapmak istiyorum. Ve fikirlerinize ihtiyacım var.

Mesela kitapta altını çizdiğim satırları, kitabın fotoğrafının üzerine yazıp da değişik ve göze hoş gelen resimler oluşturmak istiyorum. Acaba bunun için hangi programları kullanmak daha sağlıklı olur?

Bugün itibariyle picasa ile şu iki görseli yaptım. Acaba nasıl olmuş? Yorumlarınızı alsam...



2 yorum :

hayalperest.im dedi ki...

Elbette picasa kullanabilirsin ama öncelikle çektiğin fotoğrafı daha güzel editlemen hatta belki daha güzel fotoğraflaman gerekebilir :)

Şöyle bir şey var fotoğrf çekerken kullanmak için: http://yottabyte.blogcu.com/evinizde-kucuk-mini-fotograf-studyosu-olusturma-kendi-capinizda/19672615

Kısaca kendine mini bir stüdyo yapabilirsin. İkincisi fotoğrafı editleme kısmında biraz da adobe photoshop öğrenebilirsin. Aslına bakarsan öğrenmek de eğlenceli :) Ben bir şeye emek vermeyi seviyorum :)

Serafina LeGuin dedi ki...

Hayalperestim teşekkür ederim :)
Verdiğin linke bakıyorum hemen.