4 Ağustos 2014 Pazartesi

Rani Queen :)


Queen, 2014 Hindistan yapım, pozitif enerji ve müzikle dolu eğlenceli mi eğlenceli bir film.

Rani düğününe iki gün kala ve de düğünle ilgili tüm hazırlıklar tamamlanmışken evleneceği adam tarafından terk edilince başta tüm hayatının mahvolduğunu sanar ama bir yerden de başlaması gerektiği inancıyla aylarca hayalini kurduğu ve önceden bütün planları yapılmış olan balayı hayallerini yalnız başına gerçekleştirmek için Paris'e doğru yol alır.

Başta neden böyle bir şey yaptığına akıl sır erdiremez, oteldeki odasından çıkamaz. Bütün gün tv karşısında yatar durur. Ağlamaktan gözleri şişer, düşünmekten başına ağrılar girer ama değişik bir tesadüfle eğlenceli vakit geçirmeye başlar. Biraz da olsa hayatını akışına bırakması gerektiğini fark eder.

Rani evinden kilometrelerce uzakta hayatını tek başına yaşamayı zorlu da olsa öğrenecektir. Başına gelenlerin tamamı artık sadece kendi kararları olacaktır.



Film hem müzikleri açısından, hem de özgün senaryosu bakımdan beni oldukça tatmin etti. Hint müziklerini ve danslarını seviyorsanız kesinlikle izlemelisiniz.

Ayrıca belirtmeliyim ki filmin imdb puanı da oldukça tatmin edesi, 8.6 kadarcık :)
































4 yorum :

kadriye dedi ki...

Hint kizlari hep mi güzel yahu? Hint sinemasi ni son donem çok sevmeye basladim.

Serafina LeGuin dedi ki...

Hint kızlarının kendilerine has doğal bir güzellikleri var tabii bu benim görüşüm :)

tugbatugba dedi ki...

filme bende bayılmıştım. süper yapım başrollerdeki kız çok tatlı ve doğal fazlasını bile hakediyor film :)

Syhn dedi ki...

bu film izlenecekler listemde en son sırada ama çok görüyorum bu araçok tavsiye eden oluyor öne çekmeyi düşünüyorum ^^