5 Ağustos 2014 Salı

PTT Kargo ve Bana Yaşattığı Hezeyan

KPSS kitapları istedi bir arkadaşım. Nasılsa artık senin ihtiyacın yok, artık ben faydalanayım onlardan dedi. Tamam dedim ben de, göndereyim sana kitapları.

Neyse topladım kitaplarımı ve de PTT'nin yolunu tuttum. Toplamda 16 kilo kitapla yarım saatlik yola gittim. 16:05 civarı da PTT'ye ulaştım. Kargo kısmındaki banko memuruna yanaştım ve gönderi yapmak istediğimi dile getirdim. Banko memuru yüzüme gerizekalıymışım gibi şöyle bir baktı ve şu dialog geçti aramızda:

- Üzgünüm ama bu saatten sonra gönderi kabul etmiyoruz. Çünkü bütün paketleri nakliye aracımıza koyduk.

ben: Ama saat daha 16:30 değil ki benim gönderimi de almanız gerek.

- Yarın gelirseniz sizin gönderinizi de alırız.

ben: Bugün alsanız da yarınki nakliye aracıyla gönderseniz olmaz mı? Zaten daha saat 16:30 değil, kargomu almamazlık yapamazsınız.

- Yarın gelin. Nakliye aracı yola çıkacak, alamayız!


16 kilo kitapla yarım saatlik yolu geri teptim... Neden mi? Lanet olası bir memur kafasına göre hareket edip de evine daha erken gitsin diye!

Eğer ki bütün memurlar salla başını al maaşını diyerekten, işlerini olması gerektiği gibi değil de kafalarına göre yapıyorsa aldıkları para haram olsun! Ben hakkımı helal etmiyorum!

6 yorum :

Akif dedi ki...

Bu PTT memurları sanırım hep aynı.
Geçen de benzer durum oldu ve adam sanki bana iyilik yapar gibi bu seferlik alalım diyor.
Az kendimi tutmasam dalacaktım.

Bir de ne hikmetse 4 gibi gittiğimde hep arıza oluyor onu da bir çözemedim.

Dostlar kütüphanesi dedi ki...

sen al kenarda dursun yarın kaydını yaparım diyip, kitapları bırakmak suretiyle kaçsaydın oradan :P
şaka bir yana kamu kurumlarımızdaki aksamaların büyük çoğunluğu çalışan kişilerin sorumsuzluğundan kaynaklanıyor.. nasılsa maaşım yatıyor mantığı ile işlerini aksatmakta üstlerine yok maalesef :/

Leylak Dalı dedi ki...

Ne yazık ki bütün PTT ler böyle saat 16.00 dan sonra kargo almıyorlar, yine bu insaflıymış bazı şubeler 15.00 paydos diyorlar kargo işine. Bir de şöyle bir durum var, Antalya'da evimin sokağındaki şubede kitap kargosunu (tek kitap olarak) hep 2,5 liraya yolladım zira kitap kargosu indirimli, birden fazla olursa yarı fiyatına sanırım. Ama Ankara'ya geldim yok öyle bir şey deyip savdılar başladından. Kısacası hiçbir şubenin ötekinden, hiçbir memurun diğerinden haberi yok. Tek iyi tarafı kargolar cidden en fazla 2 günde ulaşıyor ve bulamazlarsa telefon ediyorlar...

Serafina LeGuin dedi ki...

Dün aras kargoya gittim. 16 kilo kitaba 38 tl dediler ama hizmet on numara. İnsan gibi muamele var. Ama çok pahalı olduğundan kitapları yollayamadım.

Bugün tekrardan pttye gittim. Kitapları yolladım şükür. Hem de 9,8 tlye. Sudan ucuz bile diyebilirim. Kitap indirimini de uyguladılar ama insan gibi muamele yok. Adamlar yarım saat ayakta beklettiler. Kitapları sağa sola çekmekten belim koptu...

Parası az ama eziyeti çok ptt kargonun :(

deeptone dedi ki...

miribaaa. bloguma hoşgeldiniz kiii :) şimdi bi kitap mimi daha yapcam. sevdiyseniz iki mimi de yapın işteee :) ursula leguin'in nesi oluyosuuun ki seen :) görüşürüüüz yineee kiiii :)

Serafina LeGuin dedi ki...

Seve seve yaparım ki ben o mimleri. Teşekkürler :)