12 Temmuz 2014 Cumartesi

Duygu Dolu Dakikalar :)



Zamska mim yazımla merhaba diyorum sana. KPSS nasıl geçti diye sormuşsun ama benim daha KPSS maratonum bitmedi. Alan sınavı için hazırlanmaya devam ediyorum şu an ve bu hazırlık sürece yaklaşık bir hafta sonra son bulacak. Umarım dilediğim gibi olur her şey de bir daha böyle bir süreç yaşamam diyerekten mime başlıyorum.

1) En çok kırıldığın, incindiğin kelime?

Çocuk gibi davranma. Ben çocuk gibi davranmıyorum ki... Sadece kendi halim böyle. İnsanlar büyümeyle olgunluğu karıştırıyor bence.

2) Herkesin kullandığı bir kelime olur diye gidiyor bir cümle de ben soruyu pek anlamadım. Ama şöyle diyebilirim ki ailemin kararlarıma saygı göstermeyip, sen ne anlarsın bunlardan durumuna bağlaması beni oldukça çileden çıkarıyor.

3) Seni en çok duygulandıran şarkı?

Beni en çok duygulandıran şarkı... Düşüneyim. Düşüneyim... Sanırım iki şarkı var.





4) Beni bırakan birine bir şans verdim ve o kişi bu şansı da piç edip beni ikince kez terk etti. Sonra üçüncüye başlayalım diye bir şans daha istedi. Böyle bir durumda ne yaparım ben?

Valla o adama siktiri çekerim. İlişki dediğinin bir ciddiyeti olur. Yalama yapmış ilişkide saygı da kalmıyor sevgi de...

5) Nefret mi, aşk mı?

Bu da soru mu ayooooool. Tabii ki de SEVGİ!

6) Birinin kalbini kırdığımda nasıl gönlünü alırım? 

Çiçek böcek kandırmaca şeyleri sevmiyorum. Hatamı anladığımı dile getirip, insan gibi özür diliyorum. 

7) Nasıl ağlarım, bağırarak mı içime atarak mı? 

Her ikisi de.

8) En korktuğum şey...

Merdivenlerden yuvarlanmaktan ve yüksekten çok korkuyorum.

9) Ruhum sıkıldığında ne yaparım? Nasıl sakinleşirim?

Son ses müzik eşliğinde göbek atıyorum.

10) Ben bana kızılmasından nefret ediyorum. Beni sinirlendirmeyin arkideşler.

11) Şiir, müzik, öykü, deneme? 

Cevap veriyorum hepsi. Okunacak her şeye EVET! Gerekirse anayasayı bile zevkle okurum.

12) En son ne için ağladın? 

Fosforlu sarı kalemim bitti diye ağladım. KPSS derdine sokağa çıkıp nefes alacak vaktim yokken o kalemin bitip de beni sokağa çıkmaya zorlaması beni çok aşırı etkiledi ve oturup hüngür hüngür kalemime bakıp bakıp ağladım.

13) Birinde hemen etkilendiğim özellik?

Temiz pak giyinmiş olması.

14) Dayanamadığım şey?

Leş gibi ağız-vücut kokusu. Alerjim var :(

15) En sevdiğim duygu?

Hepsini bir bütün halinde seviyorum ben.

Anadolu'yu mimledim gitti. Yazmasın hele de kırayım bir güzel kafasını. 


5 yorum :

Zamska dedi ki...

Sokaktan bi çocuk çevirip aldırsaydın ya. Bi sonraki sefere bende göbek atma olayını denerim ki =)

ot insan dedi ki...

Kafamı kırmayasın diye oturdum cevapladım hemen. Ben ot insan ot, ot. Anadolu, google için kaldı öyle :D

ot insan dedi ki...

Kafamı kırmayasın diye oturdum cevapladım hemen. Ben ot insan ot, ot. Anadolu, google için kaldı öyle :D

Serafina LeGuin dedi ki...

Sanırım canım bir bahane bulup ağlamak istiyordu. Bahanem kalem oldu. :)

Serafina LeGuin dedi ki...

Allahın otu. Git ve animeyi izle. Ayıp!