1 Haziran 2014 Pazar

İzmir'in Diğer Yüzü



Hani dünyada yaşanası altıncı şehir seçilen İzmir var ya hah onun görünmeyen yüzünü bok götürüyor! Belediye hizmetleri sıfır!


Akpli değilim. Hatta Türkiye’de akpli olacak en son kişiyim.
Ancak İzmir’de CHP’nin büyük şehiri nasılsa her koşulda alıyorum havası ile zerre çalışmıyor oluşunu da gördüğüm halde görmezden gelecek biri de değilim.
Şunu da söyleyeyim oy kullanmaya başladığımdan beri yerelde ve genelde CHP’ye oy verdim ki bunu da dile getirmek hiiiiiiç bana göre değil. Sırf AKPli olmadığımın izahı için yazıyorum.
Kaldı ki AKP ya da CHP hangi parti olursa olsun çalışmıyorsa çekinmeden dile getiririm. Göz var, nizam var. Aldığım hizmeti değerlendirecek kapasitedeyim.
Çiğli Harmandalı’nın yüzünden leş gibi kokuyor ne zaman ufak bir rüzgar çıksa…
Sasalı’nın su arıtma tesisi yüzünden koku daha da beter oluyor bazen.
Aynı şekilde körfez tertemiz, miss gibi diyecek biri var mı İzmir’de? Varsa da akli dengesi kuvvetle muhtemel yerinde değildir. Çürük yumurta gibi kokuyor Bayraklı.
Çarpık kentleşme aldı başını gidiyor. Şehir planlamacılığı sıfır. Bisiklet yolu yapmak için onca ay uğraşıldı ama Altınyol iş çıkışları ve sabahları kilit halde. Trafik adım adım gidiyor.
Aynı şekilde kaldırım sök çıkar yapılacağına yollardaki kafam kadar olan milyonlarca çukura çare bulunmalı.
Evimin önündeki dağ gibi çöp yığınını söylemekten ben utanıyorum.
Yine yaz geldi kapıya dayandı ama bir tek ilaçlama aracı uğramadı semtime ki benim bulunduğum ilçede de CHP mevcut.
Eğer kendinizi hala İzmir dünyada yaşanmaya layık altıncı şehirmiş diye avutabiliyorsanız, böyle devam edin derim. Bokunuzda boğulurken ben orada olmayacağım


1 yorum :

Kafa Dergi dedi ki...

Her şehirde var evet.. :)

Kafa'ya gelmişsiniz bu arada, merhaba... Hikayelere videolara beklerim, okumayı seviyorsanız... :)