13 Haziran 2014 Cuma

Bu Mim Bana Mı Laynn?!

Anadolu mim paslamış. Neredeyse yıl olduydu mim denilen zımbırtıya bulaşmayalı. Hayır bir de mim başladığında sadece eşcinseller için diye yola çıkmışken ne oldu da bana da dönüp dolaşıp geldi anlamadım ya neyse gari :D

Neyse mimin hakkını verelim ve cevaplayalım soruları.

1. Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsunuz?

İlişkiyi göstere göstere mi yaşıyoruz açık saçıkta? Anlamadım bunu ben o.O

2. Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine sadece özen gösteren sadece eşcinseller mi? Dar pantolon giyen biri hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünür müsün? Örneğin iç çamaşırı alırken aldıklarına dikkat eder misin yoksa don olsun derli toplu tutsun mu?

Başta söylemem gereken bir şey var ki; o da sorunun kıçının başının ayrı teranede oynadığı. Başlangıç diyor Ankara, son diyor benim götüm kara. Neyse soruyu cevaplayayım. 

Marka takıntısı daha çok ergenlere has bir takıntı. Kendi karakteriyle var olamayan bireylerin giydikleriyle, içtikleriyle ve kullandıklarıyla bakın ben buradayım deme biçimi bu markalar. Gerçek anlamda bir birey olduğunun farkına varan insanlar markanın değil yakışanın düzgün durduğunu ve önemli olanın onu üstünde taşıyanın olduğunu bilen kişidir. Şahsen bugüne kadar üç kuruş fazla olsun ama marka olsun diye kıçımı hiç yırtmadın. Markanın siktiri boktan adına vereceğim fazladan para yerine gider daha uygun fiyatlı bir şey alırım ve bu sayede kitap alacak ya da gezip tozacak fazladan param kalır cepte. Beş tllik tişörtle de geçiyor yaz. 

Gelelim ikinci soru görünümlü üç soruluk sorunun ikinci kısmına. Sadece eşcinsellerin giyimine özen gösterdiğini düşünmüyorum. Eşcinsellerin  dar giymesi, dekolte giymesi ya da ne giydiği umrumda değil. Herhangi bir birey kıçındaki donu başına geçirip gezse yine umrumda olmazdı. Aslına bakarsanız eşcinsel olmadığı halde erkek gibi giyinen kadınlar ve sırf modaya uyacağım derdiyle kadınsı giyinen dolusuyla erkek var. Cross wear diye bir akım var bir kere. Giyim kuşamla cinselliği bağdaştıramıyorum ben. Rahat bulduğuher şeyi giyebilmeli bir insan.

İkinci sorunun en son kısmı olan iç çamaşırına gelince de bimden aldığım 2tllik külotları giyiyorum lan ben diyeceğim :D

3. Küçükken bebek oynamayı sever miydin? Evcilik oynamayı sever miydin? Daha çok kız arkadaşın mı vardı, erkek arkadaşın mı?

Benim çocukluğum sokakta, dağda, bayırda geçti. Çocukken de arkadaşlarımın kız mı olduğu, erkek mi olduğu umrumda değildi. Umrumda olan mızıklamadan iyi oyun oynayabilmesi ve birlikteyken deli gibi eğlenebilmemizdi. İndir donunu kız mısın erkek misin diye bakasım olmadı hiç. Kaldı ki kısacık saçlarımla erkekten farksızdım. Sürekli bitleniyoruz diye annem saçlarımızı uzatmazdı da kardeşimle :D Ha bir de benim zamanımda ya sokakta oynanırdı ya sokakta. Bebekti falan boş işlerdi be.

4. Genelde yabancı müzik mi dinlersin? Müzik tarzın nedir? Dans etmeyi sever misin? Bacağını 180 derece ayırarak oturabiliyor musun?

Genelde yabancı müzik dinliyorum çünkü türkçe müziğin ruhunda ağır arabesk var. O arabesk ruh da beni melankolik yapıyor. Müzik tarzıma gelince daha çok hareketli ve psikolojikman bunalıma sürüklemeyecek, neşe dolu şeyler dinliyorum. Ruh halimi stabil tutmak benim için çok önemli. 

Dans etmeyi sevmiyorum da evde yalnızken son ses müzikle tepinmeyi seviyorum diyebilirim.

Ayrıca bacaklarımı 180 derece açamıyorum ama sol kolumu 185 derece açabiliyorum. Sıkıyorsa siz yapın ahahahahahah

5. Fantezilerin var mı? 

Fantezilerim bana kalsın lan. Hard olsun benim olsun diyim bari.

6. X'ten Next olur mu? Sevgili ile arkadaş kalınabilir mi?

Ergen gibi sevgili modundaysanız yani sevişmemiş, oynaşmamış anca el ele tutuşup, diz dize oturduysanız xten next de olur, kanka da olur... Ama özel anları paylaştığınız, dünyanın binbir çeşit rengiyle zevkle sarmalandıysanız naaaaaaah arkadaş kalınır.

7. Pisuvar takıntınız var mı? Beden eğitimi dersleriyle aranız nasıl? 

Valla ben beden eğitimi dersiyle ilişiği keseli neredeyse bir on sene olacağı için bunun hakkında bir şey diyemeyeceğim. Ha unutmadan pisuvara işemeyi denemem için yanımda yedek giysi bulundurmam gerekir. Üstüme işemek hiç adetim değildir de, o bakımdan yani.

8. Sizce eşcinseller narsist midir? 

Eşcinsel ya da değil ya da her ne zıkkımsa narsist insanı ayna karşısında unutun gitsin. Ondan hayır gelmez.

9. Bir harem kur deseler haremine alacağın tek kişi? 

Sağ elimle sol elime saygılarımı sunuyorum.

10. Kimi mimlemek istersin?




3 yorum :

ot insan dedi ki...

Ahahaha "indir donunu kız mısın erkek misin bakayım diye bakasım olmadı hiç" kısmına çok güldüm. Bir de harem kısmına verdiğin cevap yarılmalık :D

Zamska dedi ki...

Hahaha ben beni güldürüyor demiyimde ne diyim =) cevaplara hala gülüyorum ya =) mim için teşekkürler =) En kısa sürede yapıcam =)

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Haha ne eğlenceli bir mimmiş bu yaa :D
Cevapların çok egzantirikti :D