25 Şubat 2014 Salı

Ülkem, Ben Apolitik Oldum!

Kim, kiminle, nerede, ne yapmış gibi bir siyaset anlayışımız, takım tutar gibi parti tutmak gibi bir bağımlılığımız var. Hani sorsalar neden o partiyi tutuyorsun, verecek cevabımız bile yok. Ha cevabı olanlar var mı? Var. Onlar da azınlıktan halsizce…

Artık sadece ona muhalefet olsun, karşısında dik dursun diye herhangi bir partiye körü körüne, sırf oy vermiş olmak için oy vereceğim.

Yaşanan onca saçma salak şey beni aşırı şekilde apolitize etmiş halde çünkü.
Eskiler hani diyor ya “Aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık…”

İşte şu anki durum tam da bu. Ne yaparsam yapayım, kime oy verirsem vereyim kendi görüşümü yansıtacak tek bir kişi dahi olmadığından kötünün iyisini arar hale geldim.

Ha bir de sorarlar insana ortaklıkta kötünün iyisi var da biz mi görmüyoruz diye. Ne yalan söyleyeyim o kötünün iyisi tabiri burada anlatmak istediğim durumu oldukça toz pembe gösteriyor.

Sonumuz hayır olsun.

1 yorum :

Kelimelere Sadakat Enstitüsü dedi ki...

Kendi görüşümü yansıtacak tek bir kişi dahi olmadığından " görüşüne katılmakla beraber demokrasinin bu olduğunu da inanıyorum.Bir araya gelen ya da topluluk oluşturan aynı parti veya düşünce grubu içerisinde olanların birbirinden çok farklı fikirlere,projelere ve çözümlere en önemlisi düşüncelere sahip olması gerekir.Hepimiz farklıyız ve önemli olan farklıklarımızdan bir birlik çıkarabilmek.Biz olabilmek.

Bir de böyle bir siyaset ortamında politik olmak çok boş geliyor.Her ne kadar politika hep olsa bile.Politik olmaktan ziyade apolitize olup fikir ve ideoloji sahibi olurum daha iyi