9 Aralık 2013 Pazartesi

Mini Etekli Soğuk Hava

Bu soğuk havada ben kat kat lahana gibi giyiniyorken mini etek giyen hanım kızlarımıza gözlerimi kocaman kocaman açarak, hayretler içinde kalarak bakıyorum.

Soba mı taşıyorsun canım sen yanında ya da koynunda diyesim geliyor. Nasıl bir dikkat çekme arsuzudur bu? İnsan hasta olacağını düşünmez mi hiç? Hadi diyelim hasta olmayı düşünmüyor eee üşümüyor mu bu hanım kızcağızımız?

Benim neredeyse soğuktan burnum donup düşecek, parmaklarım donarak dökülecek, kulaklarım çanak anten gibi donup kalacak diye korkuyorum. Elin kızı kıçını örtmekten aciz bir bez parçasıyla sokakta boy gösterisi yapıyor...


Canım, canım, canım sen bu kadar ateşli olursan benim gibiler yalnızım diye ağlar tabii!!! Kısmetlerime mani olmasan diyordum!

2 yorum :

Tasardur dedi ki...

:))))))

Benherneysemo dedi ki...

Alttan ısıtmalılar galiba :p