8 Kasım 2013 Cuma

Salak, Salak, Salak...

Kpss ile bir sosyal bilgiler öğretmeni 78le atanırken bir matematik öğretmeni 90la atanıyor. Şimdi sorum şu bu punlar zekaya bir kıstas oluşturur mu? Kpss ile hava atmak neyin kafası? Oturup eşek gibi çalışıp, asosyal asosyal sadece sınava odaklanılarak kazanılabilen bir şey sadece ezber mantığına hizmet ederken nerede kaldı zeka?
Kpss puanı yetip de atananlar atanamayanlardan daha mı kaliteli? Daha mı kalifiye eleman? Nedir bu sidik yarışı lan, ben atandım sen atanamadın falanlar filanlar. Özgüvenini siktiğimin gerizekalısının tek başarısı kpss ile atanmaksa acırım lan ben o hayata… İşte bu yüzden diyorum ki öğretmenlerin çoğu mesleğe vedayı mesleğe adım attıkları noktada sonlandırıyor. Kendini geliştirmek yok… Nasılsa kpss ile atandı ya on numara yetilere sahip olduğunu kanıtladı aklı sıra siktiğimin yarrak beyinlisi. 

Hiç yorum yok :