12 Kasım 2013 Salı

Küfür Dilin Cilasıdır

Küfür ciddi anlamda insanı rahatlatıyor. İster inanın ister inanmayın yapılan bir araştırmaya göre bu da desteklenmiş durumda. Yani istatistikler bile gösteriyor ki küfür insan bedeninde acıya duyarlılığı azaltıyor ve bedenin ruhen rahatlamasına neden oluyor. Bir çeşit savunma mekanizması da denilebilir. 
Kim yapmış bu deneyi de istatistiksel sonuçlar elde etmiş diyecek olursanız da İngiltere’deki Keele Üniversitesinin araştırması olduğunu dile getirmek isterim.
Yapılan bu araştırma sonucunda da küfrün hala insani ilişkilerde barınıyor olması acıya olan dayanıklılığı arttırdığından dolayıymış.
Tarihi süreçlerden de örnek verilecek olduğundaysa bir savaş meydanında karşı karşıya gelen iki savaşçının ya savaş çığlıkları attığı ya da küfürlü konuştuklarından örneklem yapılıyor. Bu şekilde kişinin kendini daha güçlü ve acıya daha dayanıklı hissettiği rivayet ediliyor.

YANİ DEMEK ŞU Kİ :
KÜFÜR GEREKTİĞİNDE KULLANILDIĞINDA ÇOK İYİ BİR SİLAH İŞLEVİ GÖRÜYOR.
GEREKTİĞİ YERDE KÜFÜR EDİN Kİ RAHATLAYIN.

4 yorum :

ot insan dedi ki...

Küfür'e giriş: "Ay kadınların ağzına küfür yakışmeyooo" diyenler başta olmak üzere,sizi sinirlendiren her şeye rahatça küfür ediniz.

Tasardur dedi ki...

Kesinlikle haftada 3-4 kere düzenli olarak söeverim sövecek birşey bulmazsam dostum dediklerime durup dururken Senin ben... diye başlarım :) onlarda teşekkür ederler bende senin diyerek ;)

Arada rahatlamak gerek :)

Yazgüneşi dedi ki...

annem çok kızar oldum olası bana küfürbazım diye.. yakışıyor mu ağzına der hep
aman yakışmazsa yakışmasın..
iyi geliyor ya
gerisi teferruat

Yazgüneşi dedi ki...

annem çok kızar oldum olası bana küfürbazım diye.. yakışıyor mu ağzına der hep
aman yakışmazsa yakışmasın..
iyi geliyor ya
gerisi teferruat