4 Ekim 2013 Cuma

Savaş Artık Son Bulacak Mı?


Tanrıçanın Savaşı kitabının ardından gelen son kitap Tanrıçanın Mirası...
Seri nasıl bitti bilemedim.
Gözümü açtım, kapattım... Bir refleksmiş gibiydi... 
Tadı damağımda, etkisi ruhumda kaldı.
Kate'in sesi hala kulaklarımda çınlıyormuş gibi...
Aşkın, saf aşkın varlığını hissettiğim nadir kitaplardan biriydi Tanrıça serisinin son kitabı olan Tanrıçanın Mirası...

Bir an geldi Calliope'nin nefretini iliklerime kadar hissettim.
Ve bir an geldi kendini adamışlığın, çaresizliğin acısını hissettim ruhumda.
Göz yaşlarıma hakim olamadığım yerler de yok değildi.

Bir duygu selinin içinde buldum kendimi kitabı okurken.
Sevilmek istedim.
Aşık olmak istedim.
Özlemek istedim.
Sevdiğim için savaşmak istedim.
Kendi canımdan vazgeçmeyi göze alacak kadar sevmek istedim.

Hayatımdaki monotonluğa lanet ettim ben bu kitapla!
Kate'le yan yana olmak istedim bazı anlarda... Ellerinden tutup, sakin ol ben yanındayım demek istedim.

Ve Afrodit... Ahh Afrodit...
Kitapta sizleri neler bekliyor?
İkinci kitap can alıcı bir noktada sonlanmıştı.
Üçüncü kitabı, serinin sonunu merak etmiyor musunuz? 
Daha ne duruyorsunuz.
Hadi Tanrıçanın Mirasını alın ve okumaya başlayın.

Kitabın Adı: Tanrıçanın Mirası
Kitabın Yazarı: Aimée Carter
Yayınevi: Ephesus

Hiç yorum yok :