4 Ekim 2013 Cuma

Sae-ron Kim Hayranlığım :)


Sae-ron Kim'le ilk The Man From Nowhere'de karşılaştım. Oyunculuğu iz bırakıyor veledin. Sonra tuttum A Brand New Life'ta izledim ve bir kez daha hayran oldum sıpaya. En son da bugün 2012 yapım Barbie filminde izledim, oynadığı her filmin bu kadar başarılı olmasının tek sebebi oymuş gibi gelir oldu. 

Her rolün üstesinden bu kadar iyi mi gelir bir çocuk?
Oynadığı her rolde bu kadar iyi mi aktarır duyguları bir çocuk?
Başarıları umarım daimi olur.
Böylesine harika bir yetenek kesinlikle ileri de daha iyi işlere imza atacaktır.

Şimdi gelelim 2012 yapım Ba-Bi filminin konusuna:


Soon-Young (Kim Sae-Ron) ailesinin geçimini üstlenmiş genç bir kızdır. 
Zihinsel engelli babası (Jo Yong-Suk), kötü karakterli amcası (Lee Chun-Hee) ve 
sürekli hastalanan küçük kız kardeşi Soon-Ja (Kim Ah-Ron) ile birlikte yaşamaktadır. 
Kız kardeşi Soon-Ja her gün oyuncak Barbie bebeğiyle oynayıp Amerika'da yaşama hayalleri kurmaktadır.

Bu sırada, Mang-Taek(amcası) sağlıklı bir Koreli kız evlat edinmek isteyen 
bir Amerkan'la iletişime geçer ve 
Soon-Young'u evlat edinmesine dair bir anlaşmaya varırlar. 
Küçük kız kardeşi Soon-Ja bu haberi duyunca, kıskanır ve ablasının yerine geçmek ister. 
Amerikalı adam kızıyla birlikte Soon-Young'u almaya geldiğinde, 
amca, Soong-Young ve Soon-Ja arasında tercih yapmak zorunda kalır. 

Tabii Amerikan babanın kızı evlat edinmesinin ardında başka bir amacı vardır....













Hiç yorum yok :