4 Ekim 2013 Cuma

Doğum Günü Pastasıyla Gönül Alıyorum :(

Günlerdir öyle bir mutsuzluğun içinde kıvranıyorum ki parmağımı dahi kıpırdatasım yok.

Öyle böyle depresyondan depresyona koşa duruyorken kardeşimin doğum gününü unuttuğum fark ettim. Nasıl bir unutmaktır ki sadece hediye almak için dışarı çıkacak tek bir enerji hücresini içimde hissetmediğimden evde oturuyordum ama kardeş bu hediyesiz olur da hatırlamamak olmaz dedim ve pasta yaptım.

Yan karede gördüğünüz pasta tamamen ev yapımı olum, benim ellerimden çıkmıştır.

El emeği, göz nuru böyle bir şey sanırım.

Ha unutmadan ben tatlıydı, pastaydı çok seven biriyim ama mevsimsel depresyonumdan dolayı olacak ki pastaya elimi dahi süremedim. Bir çatal alıp bıraktım. Sanırım evde otura otura iyice yalnızlaştım. Artık kendimi bile tanıyamaz haldeyim.

Ben hayat dolu biriydim. Mutluydum. Güler yüzlüydüm. Çevremdeki insanlara neşe saçardım. Şimdi içimde tek bir hücre bile yok gülümsemeye çaba sarf edecek...

Elimi kaldıracak halim yok. Yüzüme gülümseme konduracak umudum yok.

İşsizlik çok kötü bir şey. İnsanın paraya ihtiyacı oluyor. Aile, aile nereye kadar... Yürümüyor böyle.

Kpss desen olmadı be... Olmadı işte. Alan sınavı getirdiler. Ben ki bilgisayar bilimleri ağırlıklı matematik okudum. Alan sınavını yapamadım be :( Ne matematik tam, ne bilgisayar tam... Cacık olmazmış gibi geliyor benden.

Çok mutsuzum blog. Yıllar sonra yine, yeniden depresifleştim. Tırnaklarımı tekrardan yemeye başladım. Yüzümü yine sıkıntıdan kaşır oldum. Yaralarım tekrar ortaya çıktı. Çok aşırı kilo kaybettim.

İçim içimi kemiriyor.

Mezun olmak ne kadar kötü bir şeymiş...

Neyse pasta yaptım ben.

4 yorum :

MSTFSYH dedi ki...

Elne sağlık :)

Büşra Bayram dedi ki...

ben bu pastanın tarifini isterim ama!

Leithy Cat dedi ki...

Seve seve yazarım :)Yeni bir postta yazar sana tweet atarım.

Tasardur dedi ki...

Ellerine sağlık Leithy.. Oldukca Lezzetli görünüyor ;)