1 Eylül 2013 Pazar

İliklerine Kadar Hissedersin Sevdiğini De...


"-Şartlarını söyle!
Anlaşma yapmaya hazır mısın?
-Evet!"

Lena sorumlulukları karşında ne yapacağını bilemez haldeyken karşına çıkan bir fırsatı değerlendirmek zorunda kalır.
Bu fırsat başkaları tarafından aşağılayıcı bir iş olarak görülse de kurallarına göre oynandığında, Lena'ya hem kendi hayatını hem de ailesini çok rahat geçindirmesine yetecek kadar para kazandıracaktır.

Lena o fırsatı değerlendirerek yaşadığı şehrin en gözde eskort şirketlerinden birinde işe başlar ve kısa bir süre sonra şirketin vazgeçilmez çalışanlarından biri haline gelir.

İş kurallarında asla seks yoktur. Yasakları çiğnemek bazen acı sonuçlara neden olsa da Lena'yı bekleyen akıl almaz sürprizler vardır.

Seksle, şehvetle, arzuyla süslenmiş bir kitabı elinizde tutuyor olacaksınız Seninim'i elinize aldığınızda.
Maureen Smith harika bir kurguyla insanı satır aralarının akışına sürüklüyor.
Kitabı elinizden düşüremeyeceksiniz.
Okurken bazen hayıflanacak, bazen küfredecek ve bazen keşke diyeceksiniz.
Nereden mi biliyorum? 
Çünkü o kadar çok keşke dedim ki kitabı okurken...
Sayısını ben bile unuttum.


Ve bazen göz yaşlarıma engel olamadım.
İnsanın içini bu kadar yakan şeylerle karşılaşacağım aklıma bile gelmezdi.
Peri masallarından dram filmlerine adım atmış gibiydim.
Göz yaşlarımı kah içime akıttım, kah elimin tersiyle sildim.
Aşkı iliklerime kadar hissettim.
Yastığıma sarılıp da ULAN BENİM NİYE BÖYLE BİR AŞKIM OLMADI diye söylendiğim geceler de oldu.

Kitabı okumak büyü bir zevkti.
Bence çoğu kadının hoşuna gidecek türde bir kitap.
Okumanızı tavsiye ederim.

Kitaptan ufak bir kaç bilgiye daha ayrıntılı yer vereyim ki okumak isteyen olursa daha rahat ulaşsın.

Kitabın Adı: Seninim
Kitabın Yazarı: Maureen Smith
Yayınevi: Ephesus

2 yorum :

Pudra dedi ki...

benim de çok beğendiğim bir kitaptı, devam kitabını da merakla bekliyorum. Bu yazarın daha fazla kitabını okum ak isterim.

Leithy Cat dedi ki...

Bakalım devamında bu büyülü ilişki nasıl devam edecek. Beklemesi heyecanlı.