1 Ağustos 2013 Perşembe

Çaykur Didim, İyidir Didim, Didi Dedim :)


Televizyonda uzunca zamandır Didi reklamları dönüyor. Öyle merak edip de alasım gelmemişti. Soğuk çay en nihayetinde deyip geçiştiriyordum. 

Evde kullandığımız çay da Çaykur falan ama ne bileyim mucizeler yaratabileceklerine ihtimal vermiyordum. Taa ki bu gece kardeşim Didi alalım o daha fazla hem diğerleriyle aynı fiyat deyinceye kadar.

Aldık, içtik, memnun kaldık.

Hem 500ml oluşu, hem de fiyatının uygun oluşu güzel. Bu güzelliklerin yanında da tadı oldukça güzel. Yoğun aroması insanı mutlu ediyor. 

Denenmesi gerek diye düşünüyorum bu yüzden. 

Hatta piyasada oldukça tutulacağını bile söyleyebilirim. O kadar iyi yani.

3 yorum :

Mavi Balon dedi ki...

hımm deneyelim o zaman

Hakan YÜRÜK dedi ki...

Aynen katılıyorum :)) Kutusu cok buyuk doyurucu :D)))

Pudra dedi ki...

görüyordum da ben de iyi olacağına pek ihtimal vermiyordum dur bir alıp içeyim :))