20 Temmuz 2013 Cumartesi

Müzik, Olivia Cunning'in Kaleminden Tutkulu Notalar'da Hayat Buluyor...


Müzik
Hayatın vazgeçilmezi...
Aldığımız nefes kadar lazım olan bir şey...
Hayatın ritmine ayak uydurmak için ihtiyaç duyulan denge...
Şehvetin beden bulmuş hali...
Sevginin derinliklerinden gelen bağlılık...
Teslim olma arzusu...

Müzik, Tutkulu Satırlar'dan bedenime akan sıcaklık...
Bütün vücudumla hissettiğim tutkunun satır aralarından üzerime üzerime akışına engel olamadığım iki gün geçirdim bu kitapla...

Bir an geldi Myrna'ya kızdım. 
Bir an geldi onun şehvetli çığlıklarına eşlik ettiğimi her bir hücremle hissettim.

Myrna da kim dediğinizi duyar gibiyim.
Kim olabilir? 
Tabii ki de kitabımızın baş kahramanı.
O insan cinselliği profesörü.
İşine tutkuyla bağlı mükemmel bir kadın. 

Şimdi de müzik bunun neresinde dediğinizi duyar gibiyim. 
Sıkıcı geçen bir konferansın ardından tesadüf eseri bir karşılaşmayla satırların arasına akıyor müzik...
Şehvetle, tutkuyla Brian'ın bedeninde, parmaklarında can buluyor.

Aaa Brian kim? Brian bir müzik dehası. Parmaklarıyla gitarı canlandıran muazzam bir varlık.
O üstad Sinclair...
Günahkarların baş gitaristi...

İnanın kitabı okurken kendimden geçtim. Sevginin, aşkın, şehvetin bu kadar yoğun bir şekilde yaşanacağına inanmazdım.
Tabularımı yıktırdı bu kitap bana. 
Aşka olan inancımı sorgulamama neden oldu. 
Aşk yok diyen bir beni baştan yarattı bu kitap.
Bu yüzden Tutkulu Satılar'ın yazarı Olivia Cunning'e teşekkürü bir borç bilirim.
Hem bana mükemmel saatler geçirtti, hem de bir yerlerde aşkın beni bekliyor olduğuna inandırdı.

Kim bilebilir belki aşk benim de kapımı ansızın çalacak?
Olmaz, olmaz dememek gerekir :)

Diyeceğim şu ki kitabı okumazsanız çok şey kaybedebilirsiniz.
Ama lütfen tabularınızı yıkın.
Hayatta acıkmak kadar doğal bir şey yoksa seks kadar da olması gerekli bir ihtiyaç daha yok.
Edebiyatsallığı da göz ardı etmeyin. Somutlukla yok olmayın.
Çünkü Olivia Cunning'in kalemi oldukça kuvvetli.
Zevk alarak okunacak bir kitap elleriniz arasında sizi bekliyor olacak, önyargılarınızdan arınırsanız tabii...

Satırlarıma yazardan bir alıntıyla son vermek istiyorum:

"Dürüst olmak gerekirse, müziksiz bir dünya hayal edemiyorum ve eğer böyle bir dünya olsaydı, orada yaşamak istemezdim." 

Unutmadan Ephesus Yayınları'na teşekkürü bir borç bilirim, böyle harika bir kitabın çevirilmesini sağladıkları ve bizim gibi okumaya aç insanları doyurdukları için...

5 yorum :

tarih84 dedi ki...

Harika bir yazı, resmen duygularıma tercüman oldun! :)

Leithy Cat dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Hakan YÜRÜK dedi ki...

İnanılmaz Derecede Merak Uyandıran bir yazı ki.. Senin yazmış olmanın etkiside çok buyuk.. En kısa zamanda okuyacağımdan emin olabılırsın :)

Teşekkürler cat.

Leithy Cat dedi ki...

Hakan umarım en kısa sürede okursun :)

Hakan YÜRÜK dedi ki...

Umarım :) İlk kitapçıda Soracağım ;)