30 Temmuz 2013 Salı

Kahveseverler Bir Bakar Mısınız?

Blogumu takip edenler benim türk kahvesi manyağı olduğumu bilir. Hatta o kadar uç boyutlarda bir kahveseverim ki türk kahvesi harici bir çok kahveye burun kıvıran cinslerdenim.

Bana kahve dendiğinde aklıma gelen görüntü:

"Miss gibi damla sakızlı lokumla sunulan köpük köpük bir fincan türk kahvesi...."

Neyse efendime söyleyeyim ben kahve manyağını bilen bir şirin arkadaşım Pudra Tozu bana yazın sıcaklarında daha farklı alternatifleri sundu.

Neymiş o alternatif söyleyeyim hemen : 

"Sarı Kız markasının ürettiği Kahveli Soda..."

Immmm nefis, nefis, nefis...

Sıcak yaz günlerinde biraz da olsa zevkle bir şeyler içmek istediğinizde ve de biraz sağlık dediğinizde seve seve başvurabileceğiniz bir tat bu kahveli soda.


Kola ve kolaya benzer türde olan şeyleri tüketmiyorum. Ayrıca meyveli sodaların da aşırı şekerli oluşu canımı sıkıyor. Bu yüzden kahveli soda kurtarıcım gibi oldu diyebilirim.


Denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

Son olarak Sarı Kız markası Manisa'da üretiliyor :)

2 yorum :

NarÇelen dedi ki...

aynen asitli ya da şekerli içecekleri sevmediğim için ice tea dışında bir içecek alternatifim olmuyor yazları çoğu zaman.
kahveli soda ne ilginç geliyor kulağa.
hiç rastlamadım ama merak ettim. ilk gördüğüm yerde alıcam..

şizo-mizo dedi ki...

aa ilginçmiş.. ben de türk kahvesini severim hatta telvesine bayılırım :)) deneyeceğim bu sodayı :)