29 Mayıs 2013 Çarşamba

Tupperware Her Yerde


Tupperware 60 yılı aşkın bir süredir hayatı kolaylaştıran dizaynlara sahip ürünleriyle tüketicinin yüzünü güldürmekte. 

Bir çok arkadaşımın dilinden düşmeyen bu kullanışlı ev eşyaları bir kaç gün önce benim de hayatıma girdi. Ne olarak mı? Suluk... Yanlış duymadınız suluk.

15 yıldır Türkiye pazarında kendine yer edinmiş bu marka şimdilerde oldukça ünlenmiş olduğundan denemekten zarar gelmez mantığıyla hareket edip kendime bir tane yeşilinden bir suluk aldım.

Suluk deyince kendimi çocuk gibi hissediyorum ama yemyeşil rengi gördükçe canım su içmek istiyor.

Oldukça kullanışlı ürünler ürettiğini inkar etmeyeceğim bu marka, dizaynlarının hakkını verecek ölçüde de pahalı. Bildiğiniz bir çok ürün cep yakan fiyatlarla satışa sunuluyor. 15yıldan sonra anca ünlenmiş olması fiyatlarının bir nedeni olsa gerek diye düşünüyor insan.

Arkadaşlarımdan duyup da ulaştım bu ürüne. Organik dediler, sağlıklı dediler aldım. Plastiğin nesi sağlıklı olabilir diye de düşünmüyor değilim...

Neyse demem şu ki Tupperware markasına alışın. Gümbür gümbür geliyorlar.

Markanın Türkiye Sayfasına şuradan ulaşabilirsiniz: 

3 yorum :

Droplet dedi ki...

organik işte :)) organik kimya var işinde bi kere! :)) şu organik kelimesini bilen,bilmeyen herkes iyice doladı diline.

Yazgüneşi dedi ki...

her plastik zararlı değil
her plastik petrol türevi değil
kalitesi ve üretim teknolojisi önemli
her kimyasal işlem gören şey de zararlı değil mesela
önemli olan gördüğü işlem
tupper'ın bir ürün serisi var mesela
görüntüde evet plastik ama kontact lenslerin üretildiği ham madde ile üretiliyor
gözün içine sokulabilecek denli sağlığa zararsız yani
ben yıllardır hemen hemen her ürününü kullanıyorum
tek geçerim
verilen o pahalı fiyatların her kuruşuna değiyor
sayesinde sebze meyve yeşillik peynir bozulup küflenip çürümelerine, artan yemek bozulmalarına elveda diyeli ben ohooo kaaaç zaman oldu

çok reklam koktu ama uzak yakın hiiç maddi çıkarım yok
distribütör değilim distribütör tanıdığım yok :)
hakkaten tupperlarım elim ayağım...

suluğu da nefistir iyi seçim
içinde su asla bayatlamaz ve kokmaz kızımın okulda cansimidi :)

Adsız dedi ki...

harika ürünler...hemen bir eko şişe almanızı şiddetle tavsiye ederim...geliş fiyatından tupperler için ekleyin görüşelim https://www.facebook.com/mdumbul