14 Mayıs 2013 Salı

Muhteşem Yaratıklar


Sinemaya gittiğim bir gün izleyeceğim filmin başlangıcında Muhteşem Yaratıkların tanıtımına denk gelmiştim ve kendi kendime demiştim ki kesinlikle bu filmi izlemeliyim.

Kaaaç ay geçti aradan filmi unutmuşum. Geçenlerde bir arkadaşımın bir kaç cümlesini duyduktan sonra filmi hatırladım ve bu sabah izledim.
Gecikmeli bir izleyiş oldu.

Neyse kayıp zaman geri gelmediğine göre gecikmeli izleyişin yorumlarını yazmaya başlayayım.

Birincisi filmin fragmanı ne kadar etkileyiciysa filmi izlerken o kadar aşırı sıkıldım.
Bariz sıkıldım.
Hiçbir film beni bu kadar hüzünlendirmedi...
Ne bekliyordum ne buldum.
Yani ne umdum ne buldum.
Kaybettiğim zamana ağlar oldum.

Filmin başı ayrı saçma, sonu ayrı saçma... Sonu ayrı oynuyor, sağı ayrı oynuyor...
Ihhh sevmedim ben.
KESİNLİKLE zaman kaybı!

Filmden söyleyebileceğim tek güzel şey harika bir şarkıya sahip oluşu...





Hiç yorum yok :