29 Mayıs 2013 Çarşamba

Evil Dead!


Remake filmler her zaman iyi olmaz. Bunu bir kabul edin.

Kabul ettiniz mi? O zaman başlıyorum Evil Dead hakkındaki görüşlerime.
Siz hiç IMDb listelerinde bir korku filminin 28.392 kullanıcı tarafından puanlanıp da 7.0 puan aldığına şahit oldunuz mu?

Şahsen ben Evil Dead (2013)'e kadar şahit olmamıştım. 
Sırf filmi puanı yüzünden bile izlemek istiyor insan.

Bir de remake oluşu insanı daha da bir meraklandırmıyor değil hani...
Hele hele benim gibi daha önce eski versiyonlarını izleyenler daha bir şevkle izlemiştir sanırım bu filmi.

Bu harika korkuyu sinemada izlemek nasip olmadı. 
Sinemada izlemiş olsam filmin etkisi bende çok daha uzun soluklu olabilirdi ama sinemada izleyemedim maalesef.
Dün gece yarısı can sıkıntısından ve finallerin bitmiş olmasının verdiği rahatlıktan olsa gerek bir şeyler izleyip de gecemi piç edesim vardı. Aklıma bir kaç gün önce bir köşeye ayırdığım Evil Dead geldi... Aha dedim işte bu geceye yakışan aktivitem bu olmalı.

Vee izlemeye başladım. 

Başlangıcında aman yaaa bu da ne bee, klasik korku filmi klişeleri desem de sonlarına doğru işte aradığım vahşet sahneleri tam da böyle olmalı dediğim bir çok kareyle gözlerim ışıl ışıl oldu.

Oradan bakınca aşırı psikopat ruhlu gözükebilirim ama 2013 yapımı çoğu korku filminin korku olmaktan öte dram olduğu gerçeğiyle yüzleşince Evil Dead yılın beklentilerimi karşılayan tek filmi olmakla övünebilir.

Herhangi biriyle film izleyesiniz ve aynı zamanda birileri boynuma atlasın gibi bir arunuz varsa Evil Dead tam bunun için.

Sevgililere sarılma garantili.







Hiç yorum yok :