23 Nisan 2013 Salı

Insensibles


Insensibles ya da diğer adıyla Painless tek kelimeyle ifade edilecek olursa "GARİP" bir film... 

Filmin daha ilk sahnelerinde kendinizi filmin içine çekiliyormuş hissiyle karşı karşıya bulabilirsiniz. Karanlık sahneleri, soluk renkleriyle film ilk başlarda aha şimdi korkacağız, aha şimdi şuradan bir eli bıçaklı herif çıkacakmış gibi hissettiriyor. İnsan diken üstünde oturuyor ilk sahnelerde.

Sonrası mı sonrası biraz hüsran. Film korku filmi olmaktan çok dram olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Hatta şunu söyleyebilirim ki analjeziklerin ilk defa bu kadar mülayim olarak beyaz perdeye aktarıldığına şahit oldum. 

Bilindiği üzere analjezikler bir çok korku filmine konu oldu. En bilindik korku filmi serisi de "Wrong Trun". Hatta bu filmde analjeziklerin duygusuz, ruhsuz ve insanlıktan nasibini almamış yaratıklar gibi sergileniyor olması benim oldukça canımı sıkmıştı. Insensible'de böyle bir vurgu olmadığı için film hakkında fikirlerim daha çok olumlu yönde fakat korku yerine dram seyrediyor olmak canımı sıkmadı değil. Beklentilerimden çok farklı bir senaryo vardı çünkü sahnede.

Neyse oyunculuklara gelecek olursak minik oyuncularımız en baba oyunculara taş çıkaracak cinsten performans sergilemişler. Çocuklar yanakları mıncıralacak kadar harikalar yani :)

Demem şu ki bir çok kişinin sıkılacağı türden bu film...
Bazı kişilerinse oldukça ilgisini çekebilir.

İzlemek ya da izlememek size kalmış.
Ben izledim ve filmi izlerken geçirdiğim vakit yüzünden pişman değilim.


2 yorum :

Junkhead dedi ki...

Merak ettim bunu ,izleyeyim ben de bir ara. Artık korku filmleri drama çeviriyor ya evet. Mesela Mama da korku filmi diye çıktı ama bildiğin duygusal bir filmdi,gözlerim bile dolmuştu kaç sahnede :D Bir de ilk fotodaki kadın oyuncu Johnny Depp'in kadın versiyonu gibi ya yüzü ne kadar andırıyor hatları falan :)))

Leithy Cat dedi ki...

Tam yazıyı düzeltecektim ki senden yorum geldi. Mama'yı sinemada izledim ben. Hatta Mama'ya koştur koştur gittim. Çünkü öncesinde kısa film halini izlemiş aşırı derecede beğenmiştim.

Filmin çıkışından büyük bir hüsran vardı bende. Nasıl ya, bu mu korku ya, niye ben ağlamaklıyım o zaman falan durumlarındaydım.

İzle bakalım, yorumların nasıl gelecek :)

Bak burada da film hakkında bir şeyler karaladım
http://friendfeed.com/ff-film-paylasim/692e1e34/insensibles-ya-da-diger-adyla-painless-tek

Hatta filmin bir kaç şarkısını da ekledim.