12 Nisan 2013 Cuma

Bloody Mary

Uzun zamandır film izlemiyordum. Başlangıcı böyle bir filmle yapmak açıkçası aç, susuz kalmış bünyeme çok iyi geldi.

Kpss'nin yaklaşmasına yakın bünyemde oluşan stresi minimum düzeye indirmek için biraz da olsa kendime zaman ayırayım dedim ve sonucunda bu filmi izledim.

Kimilerine göre bu kendine zaman ayırmak olamayabilir ama benim gibi film bağımlısı biri için bundan iyisi Şam'da kayısı.

Gelelim filme...

Türüne korku demek ne kadar doğru olur bilmiyorum ama izleyen bir çok hatun kişiyi çığlık çığlığa bırakabileceğinin garantisini verebilirim sizlere. Hoş bende böyle bir etkisi olmadı. Zaten sürekli olarak korku ve gerilim izleyen biri için böyle tek düze sahnelere kıl kıpırdatması dahi bırakmaz, çığlıktan geçtim yani.

Filmin kurgusu oldukça iyi. Kurgusuna kesinlikle laf söyletmem. Zaten filmin de bu yönü baya beğenilmiş olacak ki imdb puanı 6.1

Bu puanı korku türündeki filmler genelde çok nadiren yakalar. O zaman bundan düz mantıkla şöyle bir sonuç çıkarabiliriz: "Bu film oldukça iyi".

Etkileyici sahnelerinin varlığını bir kenara koyarsak filmin en büyük eksisi (benim açımdan) son sahnedeki kan renginin kırmızı değil de pembe oluşuydu.

Yıl olmuş 2013 hala kan kırmızısı kullanılamıyor lan korku filmlerinde. Vişne çürüğü rengi, uçuk pembe, fuşya falan... Kimi kandırıyorsunuz sayın yönetmenler. Azıcık da olsa olaya gerçeklik katan o kan, rengi değiştiğinde sahneyi komedi filminden hallice hale getiriyor. Yapmayın, etmeyin, gözünüzün yağını yiyeyim, canım filmleri piç etmeyin.

Filme giriş yapayım da merak hissinizi depreştirip de izlemenize neden olayım.

Tıp fakültesi öğrencisi Mary, maddi sıkıntılar içindedir. Bu yüzden kendine ek bir iş aramaktadır. Sonunda kendini bir striptiz klubünde bulur ama gittiği yerde soyunmayacaktır. Aksine gerçekleştireceği bir cerrahi müdahale ile hayatı tepe taklak olacaktır.

İzleyin, pişman olamayacaksınız.





4 yorum :

Junkhead dedi ki...

Ben de izledim bunu geçen ay,baya beğendim :D Herkesin kaldıramayacağı bir film bence :) Ama oyunculuklar falan da iyiydi,sonundaki kanın rengine hiç dikkat etmemişim yahu aaa :D

Leithy Cat dedi ki...

O sahnede ben sarsılarak güldüm yemnederim.

Nasıl bir zeka ürünüdür o pespembe kan o.O

Junkhead dedi ki...

Belki de bilinçli yapmışlardır,o kadar pembe miydi yaa ?? Kadın kanı diye öyle yapmış olmasınlar espri mahiyetinde hahaaa :D

Leithy Cat dedi ki...

pembe zıçıyoz zaten biz kadınlar ahuahauhauhaua :D