28 Mart 2013 Perşembe

Kpss

KPSS dediklerinde aklıma gelen tek şey sıkıntı olurdu.
Düşünsenize yemeden içmeden koca bir senenizi ders çalışarak geçiriyorsunuz.
90 üstü alasınız ki atanasınız...

Hadi hayırlısı dedim çıktım yola.
Çıkmaz olaydım. 
Bendeki şans benim gibi kpss yeni girecek olanlardan başkasında yoktur her halde.
Öğretmen Alan Sınavını dayadı sağolsun sistem.

Ömrümce ilk defa aldığım derslerden geçtim bir de oturup eşek gibi üniversite müfredatına çalışıyorum harıl harıl.

Neredeyse nefes almayı unutmuş haldeyim.

Ben bu kadar ders çalışacağımın hesabını yapsaydım yemin ederim yüksek lisanstaydım şu an.

Yazıyı yazarken bile sinirden hıçkırık tuttu.
Neyse ben gidip bir bardak su içeyim.
En soğuğundan....

2 yorum :

GÖK-TÜRK dedi ki...

Üniversite müfredatını nereden buldun ? :/

Leithy Cat dedi ki...

içerikle ilgili açıklama yapıldı. oradaki derslere çalışıyorum.