4 Ocak 2013 Cuma

Rurôni Kenshin


Sürekli olarak anime izleyen biri değilim.
Hatta ve hatta uzun soluklu animeleri tercih dahi etmem. Bir şeyi izlemeye başladığımda en fazla ona ayıracağım gün sayısı 3ü ya da 4ü asla geçmemeli. 
Eğer bu süre daha uzun soluklu oluyorsa hayattan kopuyorum. 
Hayattan kopmamak için de daha kısa, daha sindirimi kolay animeleri izlemeyi tercih ediyorum.

İzlediğim ilk uzun soluklu anime Rurouni Kenshindir. 
Kenshin'in araaası beni benden aldığı gibi, çevresine olan ilgisi, anlayışı, insancıllığı beni oldukça fazla etkilemişti.
Hatta ve hatta katanaya karşı ilgim artmış, sonrasında belli başlı filmleri de sırf Kenshin sayesinde izlemiştim.

Gel zaman git zaman ben animeyi bitirdim. Resmen tadı damağımda kaldı. İzlediğim en iyi animelerden biridir diyebiliyorum hiç çekinmeden.
Aaaa nasıl bilebilirsin daha iyileri de var da sen izlememişsindir diyeceklerin de önerilerine açığım.

Neyse gelelim filme. Daha öncesinde bir çok anime uyarlaması film izlediğimi belirterek söze başlamak istiyorum.
Buna bağlı olarak da bende oluşan ön yargıyı tahmin etmek güç olmasa gerek.
Bir çok anime serisi oldukça sağlam olmasına rağmen, uyarlanan filmler ayrılan bütçelere rağmen rezalet ötesiydi.
Ama bu film tüm ön yargılarımı yıktı attı. Neden diyecek olursanız birinci olarak filmde seçilen karakterler oldukça sağlam bir oyunculuk sergilemiş. İkinci olarak ise filmdeki belli başlı sahneler için seçilen müzikler akışa çok sağlam bir iz bırakmış. İnsan müzikler sayesinde sanki  filmi birebir yaşıyormuş hissine kapılıyor.

Tek kusur diyebileceğim kısım ise Rurouni Kenshin'i daha turuncu hayal ediyordum ben :(

Bir de animedeki karakterin araaaa'sı burada olmuş orooooo. Ben Kenshin'imin araaaasını istiyorum yaee!!!

Filmin müziklerinden üç tanesini sizinle paylaşmak istiyorum.
Hiten


Hitokiri Battousai


Kenka Joutou


Son olarak da filmden bir kaç harika gif :)
Görüntülere içiniz giderse belki filmi de izlersiniz falan diye :):):)







1 yorum :

Squaw dedi ki...

Filmi henüz izlemedim ama çıktığı günden beri filme dair yapılan yorumların takipçisiyim. Özellikle de anime serisini izlemiş takipçilerin yorumları daha çok gözüme ilişiyor. Anime uyarlaması olan Live Action'lar konusunda biraz önyargılı olan biriyim, beğendiğim de çok nadirdir. Kenshin ise haberleri ilk çıktığı andan itibaren beni umulmadık heyecanlara boğan bir bekleyişti çünkü bu yapımdan fazlasıyla umutluydum.

Yapımcıların arasında bilinen isimlerin olması ve oyuncuların seçiminde manga yazarının kendi vereceği isimlerinin olması şartı bu isme karşı umutlanmama neden olmuştu. Bu nedenle, izlemeden de olsa bu filmin iyi bir proje olacağına en başındna beri inanıyordum ve yorumlarınızdan yola çıkarak yanılmadığıma da inanmış oldum. :) Gerçi, Kenshin adı varsa ben o yapıma balıklama dalarım, içimdeki Kenshin aşkı bambaşka bir boyutta. :D

Gif'ler de can alıcı güzellikte. ♥ Ellerinize sağlık. :)