29 Ocak 2013 Salı

Biri Beni Öldürsün

İnsan nasıl hayatından vazgeçer konulu yazıma hoş geldiniz, sefalar getirdiniz.

İnsan hayatından vazgeçer çünkü nereye elini uzatsa kurumuştur.
Yaptığı seçimler hep tokat gibi suratına vurmuştur.
En güvendiği insanlar arkasından horon tepmiştir.

GİBİ

bahaneler sıralamayacağım sizlere bu yazıda.

Kaldı ki insanların hayatlarından neden vazgeçtiklerini irdeleyebilecek kapasitede değilim. Kim o kapasitedeki...

Ben oldumcu değilim. Ben mükemmelimci de değilim. Bildiğiniz insanım ben.

Karşımdakinin hatalarını yüzüne söylerim, patavatsızımdır.
Karşımdaki hatalarımı yüzüme söylediğinde agresifleşirim, tahammülsüzümdür.
Duygularla oynayabilirim, bencilimdir.

Neyse işte ben böyleyim.

2 yorum :

Hayal Meyal dedi ki...

aaa aynı ben! :)

Ness dedi ki...

Bana da yüzlerine söyleyebilmeyi öğret Cat!

Hayır söyleyemiyorum diye hep dedikodu yapıyorum hoş olmuyo :)