30 Ekim 2010 Cumartesi

Ego Tavan / Ego Taban

Ne zaman süslensem, püslensem, özgüvenim tavan yapsa dönüp kimse sümüğünü atmaz bana... Ve genelde arkadaşlarım da öyle durumlarımda (can ciğer kuzu sarmalarım bile) çok havalı duruyorsun kızımmmmm bu halinle, seni böyle tanıyamıyoruz diyorlar.

Ulen diyorum neyim değişmiş? Dış görünüşüme ne bakıyorsunuz, ben aynı benim havalı dursam kaç yazar diyorum.Gülüşüyoruz, gargara, gırgır, şamata son sürat devam ediyor.

En yakın arkadaşlarım bile böyle düşünüyorsa vardır bir sebebi diyerekten, ki rahatıma da çok düşkün olmamdan dolayı genelde paspal (siz pasaklı da diyebilirsiniz) gezerim.

Gel gelelim onca emek harcayıp, süslen, püslen kimse dönüp bakmasın, kıçımda kloraklı pijamam, saçlarım tepemden bağlı, üstüm başım lekeli bir yere gitmek zorunda kalayım illa peşime takılan biri olur. Çok saftirik duruyorum galiba öyle durumlarda. Hani ben olsam öyle pasaklı hatuna dönüp bakmam, mundar, eeeggghh, tü ka ka der geçerim.

Ama erkekler farklı düşünüyor, "Bak şu karı az mal duruyor, eli yüzü düzgün ama dünyadan haberdar değil, gideri var, çabuk düşer yatağa" düşüncesiyle yaklaşılıyor sanırım.

Eski sevgiliyle pasaklı hallerde pişti olmamanız dileklerimle...

Egom hem tavan yaptı, hem dibe battı bugün :(

4 yorum:

8ex-en8 dedi ki...

Ama erkekler farklı düşünüyor, "Bak şu karı az mal duruyor, eli yüzü düzgün ama dünyadan haberdar değil, gideri var, çabuk düşer yatağa" düşüncesiyle yaklaşılıyor sanırım.

doğru bu.

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

piffff :(

Profösör dedi ki...

O zaman ikisinin ortasını buwlmalısınız. İtidalli olmak gerek sanırım.

Mavi Balon dedi ki...

Dağınıklık erkeklerin fantezilerinde başka bir yerde sanırım ne diyim..