24 Aralık 2012 Pazartesi

Stephenie Meyer ve Göçebe

Bir solukta okudum diye övemeyeceğim kitabı ama farklı bir konu bu kadar duygusal işlendiğinde insan kitabın o melankolik ilerlemesine kapılmadan yapamıyor.

Her zaman olduğu gibi duygusallık ön planda kitapta. Ama birazcıcıkta şiddet var yalan yok.

Bu karanlık hikayede, bazen durup düşünecek, eğer ben böyle bir durumla karşılaşsaydım ne tepki verirdim diye kendinizi irdeleyeceksiniz.

Her satırda, insan olmanın canavarlık mı yoksa bir tutku mu olduğunu düşünmeden yapamayacaksınız.

Doğaya uyumsuz olan bu türün, nasıl olurda bu kadar insansı duyguları o kırılgan bünyesinde barındırdığı hayal gücünüzün sınırlarını zorlayacak.
Masal severlere anlatılan hikayeler, gerçekmiş gibi gözlerinizin önünde canlanacak.

Kitaplığınızda yerini alması gereken kitaplar listenize Göçebe'yi de ekleyin benden demesi =)

5 yorum :

karabidikim dedi ki...

Elimdekileri bitirebilirsem alırım canım bunuda listeme alıyorum

özlem dedi ki...

Yaa bu Stepheni Meyer maceraları hiç açmadı galiba beni kediciğim sence vampir serisi nasıldı?

georgiana dedi ki...

Ya ben Stephenie Meyer'a vampir zımbırtısı yüzünden biraz uzağım ama Göçebe'yi okudum. Kafamda ancak bu kadar güzel oluşabilirdi o hikaye. Çok sevmiştim :)

cAt dedi ki...

özlem wampir serisini 5günde aç gibi okudum belki son kitap sağlamdır falan diye ama ıhhhh sonu komediydi :D mühürlenmeler falan ıyy ama göçebe farklıydı alacakaranlık serisinden.

georgiana hayal dünyasında yaşatıyor resmen göçebe :D

cAt dedi ki...

karabidikim al tabi kitaplığında bulunması gerekir bu ilginç kitabın =)